آزمونآزمون علوم

آزمون علوم ششم

آزمون علوم ششم

آزمون علوم ششم

آزمون علوم ششم

سلام می کنم خدمت همکاران گرانقدر و دانش آموزان عزیز؛ با آزمون خودارزیابی علوم پایه ششم، در خدمتتون هستم. در این نوشته چنتا آزمون از علوم پایه ششم دبستان براتون آماده کردم. که می تونید قبل از امتحانات مدرستون، یا قبل از شرکت در هر آزمون دیگری، برای اینکه سطح خودتون رو بسنجید در این آزمونها شرکت کنید.

با ما همراه باشید.

 

شروع آزمون

 

اهمیت شرکت در آزمونهای شبیه ساز:

یکی از راهکارهای موثر برای آمادگی برای هر آزمونی، اعم از کنکور، تیزهوشان و یا سایر آزمون ها، شرکت در آزمون های شبیه ساز و خود ارزیابی هست. که شما می توانید محیط آزمون و همینطور محتوایی که در آزمون قرار است از آنها سوال طرح شود، را از قبل برای خودتان شبیه سازی کنید. و در مواجهه با شرایط آزمون اصلی، استرس کمتری داشته باشید. و از این طریق عملکردتان در آزمون اصلی، می تواند تا حدود زیادی بهبود پیدا کند.
بهتر است آزمون های آزمایشی یا شبیه ساز را، با برنامه از پیش تعیین شده و خاص در دوره های زمانی، برای انواع محتوا ها و بودجه بندی های خاص، انجام دهید. تا با برنامه‌ریزی درست، تا قبل از آزمون بتوانید، تمام محتواهای آزمون اصلی را فرا بگیرید.

ما در همتلاش، با طراحی آزمونهای خود ارزیابی و شبیه ساز، سعی می‌کنیم. تا دانش آموزان را، با انواع سوالاتی که، ممکن است در آزمون های مختلف وجود داشته باشد، آشنا کنیم. همینطور شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام همتلاش به نشانی hamtalash.ir با انواع دیگری از سوالات و تست های هوش آشنا شوید. علاوه بر آن، اگر چنانچه آمادگی کافی برای شرکت در آزمون را ندارید. می توانید قبل از شرکت در آزمون، از محتواهای تولید شده در رسانه آموزشی همتلاش، استفاده نمایید. و پس از کسب اطلاعات لازم و دانش کافی، به شرکت در آزمون بپردازید. و سطح خود را بسنجید. علاوه بر آن با محیط آزمون و انواع سوالات آشنا شوید.
با تشکر از همراهی شما

۵۶ دیدگاه

  1. سلام آقای عزیزی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون به خاطر آزمون های خوبی که در اختیار ما قرار می دهید واقعا ممنون و متشکرم از شما و سپاسگزارم که وقت می گذارید

    حدیث اصغریان مدرسه معلم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا